لینک های دانلود
توضیحات پست
آموزش نحوه دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا و پیمان طالبی به نام من ایرانیم

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا و پیمان طالبی به نام من ایرانیم
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد محضرنیا و پیمان طالبی به نام من ایرانیم
Download New SOng By Hamed Mahzar nia Called Man Iraniam
ترانه سرا: حامد محضرنیا – تنظیم : فرزاد سرور – میکس و مسترینگ : علی رخشنده
تیتراژ برنامه ی ” من ایرانی هستم” هر شب ساعت ۷ از شبکه ی ۳ سیما


MP3 320

Hamed Mahzarnia – Man Iraniam


MP3 128

Hamed Mahzarnia – Man Iraniam


متن آهنگ
میخوانمت با هر نفس با هر ترانه
ایران من ای سرزمین مادرانه
جان میدهم در راه عشقت عاشقانه
ایران من نامت همیشه جاودانه

ایران من ، ایران من مهد دلیران
ایران من ای سرزمین عشق و ایمان
سبز و سفید و سرخ تو پیراهن من
ای سرتر از تمام عالم خاک ایران

من زنده ام با نام تو
ای قبله گاه عاشقان
فدای خاک پاک تو
کل زمین و آسمان

خلیج تو همیشه فارس
خاک تو پاره ی تنم
میخوانمت با هر نفس
ایران من ای وطنم


  • نویسنده : Reza Omidi
  • بازدید : 484بار
  • انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 - 19:6